WoW, Howrse OCH blogg...

Hejsan alla!
JA det är da evil lama^^, Jo jag bestämde mig för at skriva, some sagt spelar jag MYCKET spel... Iallafall idag så spelade jag FOTBOLL! *OMG* nej men, jag tog ut min inre fjording... och KROSSA FIENDERNA MOAHAHAHAHAHA! Jo och så flåog jag två meter up I luften och gjorde en kullebyta... nån fällde mig... Men nu har jag FRUKTANSVÄRT ont I huvudet... Aw... Det gör ont... Men också har jag varit förföljd av otur... det visar sig at min oturs dag alltid are den 2/2 på en tisdag... Ja jag vet.. MEN det är inget fel på det.. och VISSTE ni at fredagen den 13'onde är igentligen tur dag för kvinnor? fast otur för män? Nej? men NU vet ni det. Hehe vi är FÖR coola för andra dagar lol. Men imorgon ska jag spela fotboll igen... och KROSSA mina moståndare(om jag blir RIKTIGT sur...).
Det är allt.
MVH, Da evil lama

PS: jag ÄLSKAR den här bilden *dregel*

Kommentarer
Postat av: eva

hihi bra inlähh gå in på min och komentera

www.evalottis.blogg.se

2010-02-03 @ 18:14:18
URL: http://evalottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0