Hehe hästar? nån?

Hejsan ALLA!
Min FÖRSTA blogg! Va kul! Jag har precis listat ut hur man använder den här... IALLAFALL! Some ni vet är min rubrik 'bramblemask' och DET mina vänner är pågrund utav att det är min Warriors namn!^^, VÄLDIGT stolt över att vara ett warriors fan!. Så DET du! Också vill jag berätta jag har TVÅ hästar(jag sätter in bilder). Jo dom heter SUNSHINE och OPHELIA, jag stavar ut det O-P-H-E-L-I-A, Tar du anteckningar? Bra!. Det kommer du behöva... hehe... JO också vill jag att ni besöker en hemsida jag ÄLSKAR! Där hetter jag josse97(JA jag folk kaller mig josse/ Da evil lama...). Jo men jag ÄR tolv... just nu det är... det är min födelse dag den 27nde feb.. Jo men här är en bild av mig och Ophie I somras!

Hon är en sån söttnoss!. Jo men annat... jag ska byta skola! Till en UNDERBAR internat skola som heter Lundsberg! där ska jag också gå up en klass. Den går hela vägen up till trean! Så jag lär mig bli kvar länge!, Den har UNDERBARA hus, Egen sjö, Ishockey ring, Två tennis bannor, en bastu(stor), En skridsko ring(eller vad det än kallas...)... Ock MM! Så det är allt för idag...
Ha det bra!
MVH, Bramblemask

Kommentarer
Postat av: eva

hej josse. snyft du kommer lämna mej(haha) nej det finns säkert någon där som kommer peta på mej haha

2010-01-18 @ 19:39:31
URL: http://evalottis.blogg.se/
Postat av: becka

tja josse!

2010-01-18 @ 20:15:31
URL: http://digibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0