Borta ett tag... och little mistänksamhet...

hejsan! Person(er)!
Jag har varit borta ett tag men jag bestämde mig för att skriva lite kort... inte mycket men... Iallafall, Mina vänner bestämer något... och jag vet ej VAD det är... dom är så himla hemlighets fulla.... och jag har lika mycket chans med at få reda på det some ett dörrhandtag!(nej inte dom fina... du vet dom där av metal som blänker så fine... när dom inte har rostat...). Men jag har också varit på internat skola! WOOHOO! Så Da evil lama har varit uptagen... också med att hålla mig vacken.... em... äta?. Det finns inte mycket att säga... så jag går nu hehe.
MVH.
Da Evil lama!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag veet mystisk*

2010-01-31 @ 15:02:01
URL: http://hannahcyrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0