YAHOO! ny title!

Hejsan Person(er)!
Jo lite HAR hänt idag... sorry at jag inte har bloggat nyligen(at jag aldrig gör ändå men ja..) jag har fåt en NY title some jag har jobbat på at få HELA dagen! Så nu kan du kalla min avatar 'Tarkania the noble' ja min druid(som jag har fåt title) är en natt alv... vänta här är en bild;) Med en natt alv hona och deras flagga..

Ja dom har en ugla på flaggan, också är dom väldigt nära naturen och druider kan shifta... här är från både horde och alliance(ja dom med horn är horde)

Kanske hjälper lite;) min favo är nog Cat form och Moonkin;)
Hoppas du lärde dig nåt om hur dom ser ut... änu en gång är det SENT och jag är utråkad och evazilla vill at jag ska blogga... NEJ! EVAZILLA! SPRING!

Evazilla: Du tar kort? DIN LILLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0