Suck...

Hejsan alla!
Jo denna dag har varit lite 'dålig' some vanligt har jag varit extremt blonde och inte förståt NÅT tills en lång stund senare... ja det suger jag vet... och är helt enkelt hemskt... JO jag har OCKSÅ ritat hästar! yep^^, Jag har varit duktig! Jag ska ladda up bilden så fort jag kan... men det tar sin tid eftersom min styvfars dator vill inte fungera >.> Dumma teknic! Mer än så är det nog inte... förutom at jag har EXTREMT tråkigt och håller på få mens igen... FY!- Ops, höll jag på svära? New det ska man inte! Men jag mår jätte dåligt just nu.. Det känns som om jag ska kräkas... FY! Ja men det är allt.. inget spännande... Ha det bra!
MVH Bramblemask

Kommentarer
Postat av: becka

:D

2010-02-21 @ 13:29:08
URL: http://digibecka.blogg.se/
Postat av: Linn

Graaattis lite sen menmen

2010-03-01 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0